Hieronder vind je de meest gestelde vragen en het beantwoord misschien ook jouw vraag.
Zit je vraag er niet tussen? Je kunt ons altijd een berichtje sturen via het contact formulier of naar info@leafvoorplanten.nl.
Bellen mag natuurlijk ook.
Ik wil graag een plant of een pot maar het staat niet online?
Dan kan heel goed. Dat komt omdat wij vooral veel op aanvraag leveren. Wij zijn iedere week bij de groothandel om de mooiste planten en potten te selecteren.
Maar als je ons gewoon een bericht stuurt met je wensen, dan geven wij aan jou de prijs door. En bij bevestiging zoeken wij met heel veel leaf-de de allermooiste plant of pot voor je uit bij de groothandel en zorgen we dat het zo snel mogelijk naar je toe komt.
Ik wil graag advies over de styling of plant keuze, kan dat?
Jazeker, daar zijn we voor! Dat is het aller-leaf-ste wat we doen en waar we goed in zijn! Alleen al van de vraag worden we enthousiast. Stuur een berichtje met je vraag of bel ons en wij helpen je.
Je kunt zowel kopen als leasen, hoe zit dat?
Bij evenementen zoals bruiloften, feesten, beurzen en congressen kan de klant kiezen voor het kopen of leasen van de planten.
Ik ben niet tevreden, waar kan ik terecht?
Wat vervelend. Het leaf-st houden wij iedereen tevreden. We vinden persoonlijk contact erg belangrijk. Stuur ons een bericht via het contact formulier of naar info@leafvoorplanten.nl en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. Bellen mag natuurlijk ook.
Hoe snel wordt mijn plant geleverd?
We streven ernaar om binnen 5 werkdagen je plant te leveren. We zoeken je plant persoonlijk voor je uit bij de groothandel. Heeft de bestelling spoed? Geef het aan bij de opmerkingen en dan kijken we samen wat we voor je kunnen doen.
Waar bezorgen jullie?
Wij bezorgen in Nederland via de standaard service van PostNL. Dit is van maandag tot en met zaterdag tussen 09:00 en 18:00 uur.
Soms werken we met andere ondernemers samen en dan kan de bezorgservice afwijken.